• Werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen of overmorgen in huis
  • NL: Gratis verstuurd >€50 (anders 4,95)
  • BE/DE: Gratis verstuurd >€100 (anders 7,95)

Retourneren

Artikel niet naar wens?

Minipop houdt van kinderkleding van hoge kwaliteit. Toch kan het zijn dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Geen probleem, retourneren doe je zo.

1) meld je retour binnen 14 dagen na de ontvangst van je bestelling aan: stuur een e-mail met je naam + het product naar info@minipop.nl.

2) bij je bestelling zit een klein, vierkant retourkaartje. Vul dit kaartje in en doe het samen met de ongedragen, ongewassen artikelen met de prijskaartjes er nog aan in de originele verpakking.

Woon je in Nederland?

Dan kun je je retour aanmelden via ons retourportaal: https://minipop.shipping-portal.com/rp/. Selecteer welke producten je wilt retourneren en selecteer een retourreden. Betaal via iDeal de retourkosten (€5,95), dan kun je printerloos retourneren. Breng je pakketje naar een pakketpunt van PostNL, laat daar de code op je telefoon scannen en zij printen het retourlabel voor je.

Past je retour in een brievenbusdoosje, dan is het voordeliger om bij het pakketpunt of online een retourlabel voor een brievenbusdoosje te laten printen. Het gefrankeerde brievenbusdoosje stuur je naar: Minipop, Voorstraat 112, 9291 CN in Kollum.

Na ontvangst storten we binnen enkele dagen je aankoopbedrag terug. Stuur je een deel van je bestelling retour, dan krijg je de prijs van de geretourneerde artikelen retour, niet de verzendkosten.

Let op I: Heb je een artikel in de laatste uitverkoopronde gescoord (60 procent korting of meer), dan kan je artikel niet retour. Ook alle producten met het woord supersale in de titel kunnen niet retour.

Let op II: Bij bepaalde acties krijg je niet je geld terug, maar een cadeaubon. Dit vermelden we nadrukkelijk bij de betreffende actie.

Let op III: Heb je iets met stapelkorting gekocht (bijvoorbeeld 20% bij twee artikelen en 30% bij drie artikelen) en stuur je een deel van de bestelling retour, dan wordt de korting opnieuw berekend over het totaal aantal artikelen ná retourneren. Het eventuele verschil storten we terug op je rekening.

Woon je in het buitenland?

1) meld je retour binnen 14 dagen na de ontvangst van je bestelling aan: stuur een e-mail met je naam + het product naar info@minipop.nl.

2) bij je bestelling zit een klein, vierkant retourkaartje. Vul dit kaartje in en doe het samen met de ongedragen, ongewassen artikelen met de prijskaartjes er nog aan in de originele verpakking.

3) Stuur het gefrankeerde pakket naar: Minipop, Voorstraat 112, 9291 CN in Kollum.

Kosten van retourneren

De kosten van het retourneren moet je zelf betalen. Het spreekt voor zich dat geretourneerd artikelen ongewassen, ongedragen en onbeschadigd zijn, de originele prijskaartjes en labeltjes hangen er nog aan en alle eventueel bijbehorende accessoires zijn bijgevoegd. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigingen die ontstaan zijn tijdens het retour sturen en ook niet voor het zoek raken van pakketjes bij de pakketdienst.

Ruilen

Heb je iets gekocht, maar wil je liever een andere maat of kleur? Geen probleem. Stuur je product retour volgens de stappen op het retourkaartje en plaats een nieuwe bestelling in de webshop. We storten het geld van je geretourneerde bestelling terug zodra het pakketje bij ons binnenkomt. Heb je een artikel in de laatste uitverkoopronde gescoord (60 procent korting of meer), dan kun je het artikel niet ruilen.

Klachten?

Minipop selecteert kinderkleding op kwaliteit. Maar kleding maken is mensenwerk en dus kan het gebeuren dat een product niet de kwaliteit heeft die je ervan had verwacht. Heb je een klacht over een product dat binnen afzienbare tijd en bij normaal dragen en normaal wassen (volgens het wasvoorschrift) ernstige slijtage (verkleuren, pillen, etc.) vertoont? Stuur dan een bericht (met foto) naar info@minipop.nl. Wij nemen vervolgens contact op met de makers en proberen samen met een goede oplossing te komen.