• Werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen of overmorgen in huis
  • NL: Gratis verstuurd >€50 (anders 4,95)
  • BE/DE: Gratis verstuurd >€100 (anders 7,95)

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Is retourneren gratis?

Artikel niet naar wens? Meld je retour binnen 14 dagen na de ontvangst van je bestelling aan: meld je retour aan via ons retourportaal: https://minipop.shipping-portal.com/rp/. Selecteer welke producten je wilt retourneren en selecteer een retourreden. Betaal via iDeal de retourkosten (€5,95), dan kun je printerloos retourneren. Breng je pakketje naar een pakketpunt van PostNL, laat daar de code op je telefoon scannen en zij printen het retourlabel voor je. Bij je bestelling zit een klein, vierkant retourkaartje. Vul dit kaartje in en doe het samen met de ongedragen, ongewassen artikelen met de prijskaartjes er nog aan in de originele verpakking. Na ontvangst van je retourartikelen stort Minipop het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug. Artikelen die je met een korting van 60% of hoger hebt gekocht, kunnen niet retour.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat het artikel niet naar wens is en we het product in goede orde hebben ontvangen. Je ontvangt bericht zodra we je geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben.

Ik heb een verkeerd, incompleet of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Oei, dan is er iets mis gegaan. Stuur een bericht (liefst met foto) naar info@minipop.nl. We nemen contact met je op over het retourneren en sturen -indien voorradig- een nieuw artikel.

Ik heb onlangs iets bij Minipop gekocht, maar de kwaliteit van het product is niet goed. Wat moet ik doen?

Heb je een klacht over een product dat binnen afzienbare tijd en bij normaal dragen en normaal wassen ernstige slijtage (verkleuren, pillen, etc.) vertoont? Stuur dan een bericht (liefst met foto) naar info@minipop.nl. Wij nemen vervolgens contact op met de makers en proberen samen met een goede oplossing (bijvoorbeeld een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld) te komen. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Of heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld.

Kan ik iets ruilen?

Verkeerde maat gekocht, verkeerde kleur? Dan kun je het product naar ons terugsturen (gebruik daarvoor het retourkaartje), dit doe je op eigen kosten. Zodra je pakketje bij ons binnen is, storten we het geld terug. Om de juiste maat of kleur te bestellen, plaats je een nieuwe bestelling in de webshop. Artikelen die je in de sale, met 60% korting of meer hebt gekocht, kun je niet ruilen.

Ik heb een cadeaubon van Minipop ontvangen. Hoe werkt dat?

Wat een leuk cadeau! Al zeggen we het zelf 😉
Elke cadeaubon heeft een unieke code, die vul je in tijdens het bestelproces. De kassa berekent dan direct je nieuwe totaalbedrag. Je kunt meerdere cadeaubonnen bij één bestelling verzilveren. Bij een bestelling kun je alleen het hele bedrag op de cadeaubon in één keer besteden. Het eventueel resterende bedrag kun je bijbetalen met -bijvoorbeeld- iDeal. Je kunt een cadeaubon niet inwisselen voor geld.

Waar kan ik een cadeaubon van Minipop kopen?

De Minipop-cadeaubon kun je uitsluitend bij Minipop kopen. We versturen de cadeaubon feestelijk én gratis naar elk adres. De cadeaubon is verkrijgbaar vanaf 10 euro. De cadeaubon is onbeperkt geldig.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Minipop?
Wat is het bankrekeningnummer van Minipop?

Bij Minipop kun je op verschillende, veilige manieren betalen. Bijvoorbeeld met iDeal, creditcard, Bancontact/Mister Cash, Sofort Banking, Belfius Direct Net en Paypal. Je kunt ook betalen via internetbankieren: IBAN-nummer NL41 KNAB 0255 3991 97. Vermeld dan wel je klantnummer bij de omschrijving. Zodra de transactie goedgekeurd is, ontvang je hierover bericht. Je ontvangt nogmaals bericht als je pakketje op de post gaat.

Hoe kan ik contact opnemen met Minipop?

Vragen? Die beantwoorden we graag! Stel ze bijvoorbeeld via een sms- of Whatsappbericht (06-538 1933 6), stuur ons een e-mail (info@minipop.nl) of bel 088-0209709. Lukt het ons even niet de telefoon op te nemen, dan bellen we je zo spoedig mogelijk terug.

Ons postadres is Voorstraat 112 (9291 CN) in Kollum (Friesland). Het bezoekadres, waar je dus ook pakketjes kunt afhalen is Voorstraat 96.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Je ontvangt van ons bericht zodra we je pakketje op de bus doen. Vanaf dat moment kun je jouw pakketje volgen met een track&trace-code. De meeste pakketjes komen (binnen Nederland) de volgende dag aan. Soms is het bij PostNL zo druk dat er vertraging ontstaat. Houd er rekening mee dat wij niet de exacte levertijd kunnen zien en wij pas tot actie kunnen overgaan na een vertraging van meer dan 14 dagen.

Wat zijn de verzendkosten bij Minipop?

Minipop verstuurt je bestelling van minimaal 50 euro gratis naar elk adres in Nederland. Natuurlijk versturen we onze kleding ook naar adressen buiten Nederland. Binnen Europa verzenden we bestellingen vanaf 100 euro gratis, buiten Europa rekenen we geen verzendkosten bij een bestelling vanaf 200 euro

Kleine bestelling gedaan? Dan zijn de verzendkosten natuurlijk laag. Bij een bestelling onder de 50 euro rekent Minipop altijd €4,95 verzendkosten in Nederland. Bij een bestelling onder de 100 euro rekenen we €7,95 verzendkosten voor pakketjes naar België en Duitsland en €12,50 voor de rest van Europa. Je bestelling afhalen bij Minipop in Kollum is altijd gratis, maar kan alleen op afspraak.

Wat zijn de levertijden van Minipop?
Als ik nu bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

Vandaag besteld is morgen of overmorgen in huis. Bij Minipop zorgen we ervoor dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Rond je een bestelling van maandag tot en met vrijdag voor 16.00 uur af, dan heb je het pakket de volgende dag of overmorgen in huis. Winkel je in het weekend? Die bestellingen maken we op maandag klaar en heb je dus dinsdag in huis. Zodra je pakketje op de bus is, ontvang je een track&trace-code zodat je je pakketje kunt volgen. Iets met spoed nodig? Stuur dan een bericht naar info@minipop.nl, dan kijken we naar de mogelijkheden.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Minipop zorgt ervoor dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Dat betekent dat we na de ontvangst van de bestelling direct voor je aan de slag gaan. Wil je een bestelling annuleren, er iets aan toevoegen of iets wijzigen? Neem dan op de dag van je bestelling contact met ons op. Dan kijken we wat er mogelijk is.

Kan ik een bestelling afhalen?

Natuurlijk! Minipop is gevestigd in het Friese Kollum (Voorstraat 96, 9291 CN). Daar kun je jouw bestelling na afspraak ophalen. Stuur ons een bericht (sms, whatsapp, e-mail) om te laten weten wanneer je de bestelling wilt laten afhalen. Dan laten we je zo spoedig mogelijk weten of dat mogelijk is.

Kan ik de producten van Minipop ook eerst zien?

Minipop heeft een hele mooie -al zeggen we het zelf- showroom in Kollum. Wil je de kleding eerst ‘live’ zien, iets passen of zelf setjes samenstellen, dan kun je een afspraak maken en langskomen in Kollum (Voorstraat 96, 9291 CN), Friesland. We laten je dan graag onze collectie zien en ook passen is geen enkel probleem.

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je niet een antwoord op je vraag kunnen vinden neem dan even contact met ons, we beantwoorden je vraag graag! Contact opnemen kan via een sms- of Whatsappbericht (06-538 1933 6), stuur ons een e-mail (info@minipop.nl) of bel 088-0209709. Lukt het ons even niet de telefoon op te nemen, dan bellen we je zo spoedig mogelijk terug.